søndag den 10. august 2014

En vinder :-)

Måske havde I forstået det sådan,
at jeg ville trække en vinder af madkasse sidste søndag?

Ja ok.
Det havde jeg vist egentlig også tænkt mig...
Men et eller andet kortsluttede i min mentale kalender,
og jeg fik sat mig i hovedet, 
at vinderen skulle trækkes i dag.


Det betyder, at madkassen nok alligevel ikke når frem til skolestart i morgen ;-).
Men jeg er helt sikker på, 
at den er værd at vente på :-).

Jeg havde egentlig tænkt, at jeg ville præmiere det bedste madpakketip.
Men I har så mange gode ideer, 
at jeg alligevel måtte ty til Random.org,
som trak kommentar nr 4. Mette S.

Mette - tillykke med madkassen :-).

Og til I andre:
Tak for alle de gode tips!
Dem vil jeg tage med mig når efterårets madpakker skal pakkes.
Og husk, at hvis I ikke kan leve uden milionærmadkassen, 
kan I bruge rabatkoden 
LAPTOP
og få 75 kr rabat på madkassen hos Babadut.dk frem til 15. august :-).

♥ maj

2 kommentarer :

  1. What? Fedt! Jeg vinder ellers aldrig noget. Dejligt - glæder mig nu helt til at smøre madpakke :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt, du er glad for den.
    Jeg håber, den når hurtigt frem, så du kan få smurt nogle gode madpakker :-).

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...