onsdag den 31. juli 2013

Ferielæsning ved Vesterhavet


For noget der lige nu mest føles som en fjern evighed siden,
startede vi sommerferien ud med en råkold weekend ved Vesterhavet.

De ukuelige børn var blevet lovet badning.
Og det fik de!
Selvom det var en kold fornøjelse.




Vi blev godt bespist af mormor og morfar.
Og mellem badeture, krabbekløer og dansende skjorter,
så jeg mit snit til at slappe af med lidt ferielæsning.


Jeg har fået lov at læse Gillian Flynns Bestseller: Kvinden der forsvandt.
Jeg er omtrent halvvejs i bogen,
som indtil videre er original, spændende og meget uforudsigelig.

I næste uge tager vi i sommerhus i Svinkløv ♥.
Der håber jeg på mange rolige læsetimer til at læse bogen færdig og mange flere til.

♥ maj

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...