torsdag den 7. marts 2013

Fødselsdag med gaver til alle ♥


Fødselsdagshilsen fra Solbjørg (4 år) til far.


Morgenhygge med flag, påskeliler og amerikanske blåbærpandekager.


Tronds gave: En bog til far fuld af fine tegninger.


Og selvfølgelig det samme fra Solbjørg ;-).


Til Asbjørn fra mig: lækre sko fra Cinnamon (med lyseblå snørebånd).


Til mig fra mig i anledningen af Asbjørns fødselsdag ;o)!!


Men ungerne skulle heller ikke snydes:
McDonalds kører lige nu en kampagne 
hvor man får en gratis billet til Cirkus Benneweis med i hvert Happy Meal.

Og det var en populær melding i morges,
at vi har været så heldige at få billetter og nu skal i cirkus i juli. 
Cirkus har de begge prøvet før - og elsker det.
McDonalds kender de ikke meget til.
Trond har været der en enkelt gang. Solbjørg aldrig.
Men de glæder sig og er begge spændte på, 
hvad man mon får i sådan et Happy Meal.
Jeg glæder mig til en hyggelig oplevelse med forventningsfulde unger 
med øjne så store som tekopper :-)!!

♥ maj

9 kommentarer :

  1. Stort tillykke med gemalen. Sikke nogle skønne bøger og ikke mindst sko. Er vild med dine støvler, synes kun det er rimeligt at du også skal have en når nu han har fødselsdag ;o)

    De bliver da ellevilde når turen går i cirkus, det er sådan en skøn oplevelse for hele familien ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ann :-).
      Ja, er de ikke skønne, bøgerne? Jeg smelter helt indeni når jeg ser de tegninger børnene tegner af vores familie.
      Inde i Solbjørgs bog er der endnu en tegning af familien. Ovenover os er der en stor skyagtig ting fuld af hjerter. Trond spurgte hende hvad det var, og hun svarede henkastet, som om det var soleklart: Det er kærlighed <3 !

      Slet
    2. Elsker også når pigerne tegner familien og skøre sjove skabninger og ikke mindst kærlighed. Hold nu op hvor er hun sød, det var da logisk ;o)

      God Weekend

      Slet
  2. Tillykke :) Gaver til alle - det kan jeg lide.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er da et fin koncept, ikke :D ?

      Slet
  3. Tillykke med ham super flotte tegninger! og vildt flotte sko, he he, dejligt du ogaå lige fandt et par, woot hvor er de smukke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man har jo lov at være heldig ;o)

      Slet
  4. Stort tillykke med ham - sikke fine tegninger og kort, de har rigtig lagt sig i selen kan man se <3

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :).
      Og ja, de koncentrerede sig virkelig :).

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...