onsdag den 9. januar 2013

Kun for jer...

... smed jeg jakken i kulde og regn, 
så I kan få lov at se et par billeder af kjolen i aktion ;-) !


Det var en halvpinlig affære.
Til gengæld blev billederne ikke ret gode ;D.

Der kom en mand forbi, 
og spurgte om han skulle tage et billede af mig.
Men da jeg rakte telefonen - som agerede kamera - frem mod ham,
var han allerede væk.

I virkeligheden sidder kjolen ret pænt.
Ikke fordrejet som på billederne.
Men det kræver lidt en akavet stilling for at styre krop og kamera på samme tid.

Og mine arme er altså ikke SÅ lange,
så helt fuld figur må I undvære for nu..




♥ maj



22 kommentarer :

  1. Skidt med de dårlige billeder - man kan godt se kjolen alligevel. Flot med den høje krave.

    Kh Bodil

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bodil.
      Kraver plejer jo at være noget jeg køber i genbrugsen og syr på, så det var sjovt at prøve noget andet :).

      Slet
  2. Tak fordi du ofrede dig :-) Den kjole er bare rigtig skøn og fortjener at blive flashet - også til de forbipasserende.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi.
      Tak Line :).
      Nu har jeg det faktisk meget bedre :D!

      Slet
  3. Hvor er den fin, godt fundet på at kombinerer med en slagtet hættetrøje, når nu stoffet ikke helt rakte til formålet.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona.
      Det føles så godt. Nu har den hættetrøje ligget ubrugt hen i tre år, tror jeg. Så det er dejligt, den kan komme i brug, selvom den ser noget anderledes ud nu ;).

      Slet
  4. Fedt! Pyt med pinligheder den ser fin ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe. Nej, der er vel ingen der tager skade af et godt gadegrin ;D!

      Slet
  5. FED kjole Maj, du kan bare det der med kjoler :)

    SvarSlet
  6. Hvor ser den bare endnu mere fed/lækker ud på!!!!!
    Du må klart dele ud af dit hals mønster :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Libbie :).
      Uh.. det ved jeg ikke hvordan jeg bærer mig ad med.
      Den er klippet af de absolut sidste rester og blev bare det format jeg kunne få stof til. Jeg tror ikke engang jeg fik tegnet den på papir *flov*.

      Slet
  7. Piift piiift!

    Hold da op, hvor ser du godt ud!
    Er det er selvopfundet mønster, eller er det et vi andre, dødelige, også har en chance for at få fingrene i? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Sara!

      Selvgjort men velgjort ;)... Kroppen er tegnet af fra en gammel kjole fra skabet og tilpasset i længde og bredde (det er den der også er basis for den grå og den mønstrede jeg før har vist). Ærmer og krave er fri fantasi efter hvad der nu lige var stof til.

      Slet
  8. Jeg var først lidt i tvivl om hvad jeg syntes om kraven da du bare viste billedet af kjolen igår, men det ser jo knald godt ud på :-)
    Du er sgu en knag til at sy!
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Julie. Glad for at du er overbevist :)!

      Slet
  9. Hvor er den bare lækker!! Som Julie var jeg også lidt i tvivl med kraven men no need - det ser jo helt vildt godt ud :-)

    SvarSlet
  10. Hvor er den krave fed. Det er lige mig. Tak for flashet

    SvarSlet
  11. Kære Maj, du er jo altid en fantastisk show stopper, når du flasher dine kreationer. Er altså også heeeelt vild med kraven! Pyha kunne virkeligt godt tænke mig at sy sådan en, men er overbevist om, at det er en dårlig idé. Er bare så dårlig til at sy tøj til mig selv! Men elsker nu også de kraver du "plejer"at bruge, de komplementerer altid din smukke hals :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi. Min hals er jeg ligegodt aldrig blevet rost for før. Så tak for det :) !
      Jeg kan ikke forestille mig andet end at du ville være monstersej til at sy, som til alt andet du rører ved :)....

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...