torsdag den 23. august 2012

Et billigt pastel-tip

Der er ikke noget der hedder drengefarver og pigefarver!
- siger Trond og Solbjørg bebrejdende til mig.
Det er vist mig selv der har lært dem det.
Og det lyder egentlig meget klogt, ikke?

Men så var det, at jeg skulle lave værelser om, og købte spraymaling ind.
I drengefarver og pigefarver ;-).
Nå...


...men til gengæld er der så billige knager i Fakta pt!
Pastelfarvede knager til 59 kr for 6 stk.
Det kunne jeg da ikke stå for.

Nu overvejer jeg så, om de skal finde et sted, hvor de kan sidde samlet.
Eller om jeg skal dele dem op
(i drengefarver og pigefarver ;-) ).
Og bruge dem i nyindretningen af værelserne,
som det går (langsomt) fremad med.


♥ maj

15 kommentarer :

  1. Sikke et godt køb, de er virkelig fine...og mon ikke de bare skal hænge samlet :o)

    SvarSlet
  2. Uh jeg må vist ned i den lokale fakta og se om de har flere tilbage :)

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er de bare flotte og dejlige farver:-) det kommer da til at se super godt ud! Måske jeg også skal på jagt, de kunne måske bruges som et håndtag! Fedt tip Maj, ha en dejlig aften!

    SvarSlet
  4. Prøv at lade dem vælge f.eks. 4 hver - uafhængigt af hinanden... så vil vi se hvem der valgte hvilke farver ; )
    Måske har de ret.... måske er der en tendens... hmmm.....
    Nå jeg må smutte - skal lige en tur i Fakta!
    ; )

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine.
    Tak for tippet. Jeg må en tur i fakta.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  6. Lækre farver :) Jeg må simpelthen have noget spraymaling.. kan mærke, at jeg bare snart bliver nød til, at spraymale ét eller andet (hvad som helst haha)

    SvarSlet
  7. Hold op hvor et kup søde, de er vildt lækre. Mon ikke jeg også lige finder vej til en fakta i nærheden.

    Glæder mig til at se billeder af værelsernes forvandling ;o)

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  8. De er skønne Maj. Jeg sad og legede hos Emil i går og tænkte ej det er skisme for dårligt at han stadig bor halvvejs i det gamle kontor... Nu skal der ske noget! Jeg går i gang i weekenden :)

    SvarSlet
  9. Håber I alle nåede i Fakta efter fine knopper :).
    Jeg er vist blevet enig med mig selv om at de skal sidde samlet. Det klæder dem, synes jeg. Det er som om de bliver lidt kedelige, hvis jeg deler dem... Så jeg tror de bliver til skuffegreb i bryggerset (hvis man kan bruge dem til det). Eller knager på solbjørgs værelse.

    Jeg synes bare det er så svært at komme i gang med de værelser! Men måske skal jeg bare springe ud i det, i stedet for at tænke så meget ;-)..

    SvarSlet
  10. Rasende skønne knager, Maj. Jeg overvejer en tur i Fakta. Vores gamle kommode skal males hvid og have nye greb. Håber jeg har heldet med mig i Fakta! God søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette.
      Jeg håber, du var heldig i Fakta.
      Nem og billig møde at sætte lidt kulør på, tænker jeg :)!

      Slet
  11. Maj, Søde søde søde Maj :) Jeg har ikke set din besked(på blggen) før nu :( Det er så pinligt, jeg må lige ligge lidt på mine indstillinger :)

    Hvor er det DEJLIGT at se Jer, og GUD hvor er børnene blevet store og stadig lige så Lækre :) Du er røget op i ''Fav Blogs'' og ligger der blandt mine yndlings Blogs :)

    Hvor er det dejligt at Se Jer Maj og glæder mig til at Følge Dig, dine Kreativiteter og din Dejlige Familie :)

    Sincerely Sus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Sus.
      Dejligt at høre fra dig her :).
      Ja, de bliver så store... Det er helt vildt.
      Tak for din søde besked.

      Kh maj

      Slet
  12. lækre knager- minder om slik- underordnet om det er til drenge eller piger :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi.
      Nej, det var da en fæl tanke du fik introduceret der.
      Nu kan jeg jo ikke gå forbi dem uden at blive lækkersulten ;-) !!!

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...