tirsdag den 12. juni 2012

Nye drengebukser -still a star!

Skolelivet er hårdt for drengebukser!
Så jeg må producere for tiden for at holde Trond med bukser uden huller på knæene ;-).


Bukserne er lavet med "flat front". Dvs. at fronten ikke rynker. Jeg synes, det er nemmere end at trække elastikken hele vejen igennem bukserne. Og så synes jeg, at det giver en fin finish.
Du kan finde en DIY til "flat front" her hos DanaMadeIt.

Nu tror jeg også jeg er færdig med det buksemønster i denne omgang. Næste gang skal jeg prøve noget nyt. Jeg har set mig lun på Chris-bukserne, som bla. Groovymama syr. Men jeg er spændt på hvad Trond siger til den slags eksperimenter ;-)!

♥ maj

3 kommentarer :

  1. Tillykke med den flotte karakter:)

    Du har skrevet på min blog, at det er irriterende at man skal bekræfte at man ikke er en robot når man skal lægge en besked.
    Det synes jeg også er r.. irriterende, men ved ikke hvordan jeg ændrer det.
    Ved du? og kan du hjælpe mig?

    Stine:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stine.
      Ja, så vidt jeg husker er det sådan her:

      Indstillinger -> Kommentarer -> Vis ordbekræftelse for kommentarer? -> Vælg nej.

      :-) Maj

      Slet
  2. Skønne bukser - fed detalje med lynlåsen på lommen, og tak for linket til diy på flat front! Uuuh, jeg er altså vild med dit børnetøj du laver, det ser meget eksklusivt ud!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...