onsdag den 11. april 2012

Gårsdagens fund

I går faldt min vej helt tilfældigt forbi en genbrugs jeg aldrig før har været i.
Altid skønt med et nyt genbrugsbekendtskab :-) !

Jeg elsker gammelt, fint håndarbejde, og er særligt vild med kraver!
I går fandt jeg disse to fine af slagsen.
De er lidt gulnede, men måske jeg alligevel skal sy en kjole til dem?



Den røde børneslagbænk så jeg fra gaden, og det var den der kaldte på mig,
så jeg var nødt til at gå ind ;-).
Sølle 25 kr måtte jeg slippe for den.
Den er jo også noget støvet, som damen sagde.
Mon ikke der er råd for det?

Lidt dukketøj fandt jeg også. Det kigger jeg altid efter. 
Det ville tage mig aften efter aften
 - ja, vel nok år efter år når det kommer til stykket - 
at strikke sådan nogle små fine sager.


Sidst men ikke mindst: to fantastiske håndklæder.
Nok et af de køb Asbjørn har svært ved helt at forstå ;-).
Men jeg er vild med grøn og prikker lige pt!
Og synes derfor de to forskellige, men alligevel matchende håndklæder er alt for lækre!

:-) maj



4 kommentarer :

  1. Sikke nogle skønne sager du har fundet, er helt vild med slagbænken. Synes godt du kunne have pruttet den lidt længere ned, når nu den var støvet LOL

    Hvad var det for en genbrugsbiks du var i?

    SvarSlet
  2. Hehe. Jo, det skulle jeg da have forsøgt ;).
    Det var i en stor butik i Hadsten. Ved banen. Har aldrig set den før. Tror det var der "kunstkrogen" lå i RIGTIG gamle dage, hvis det siger dig noget?

    SvarSlet
  3. Hmm nej desværre ikke, nåede aldrig at få min gang i Hadsten ;o)
    Men fed er den og sikke et kup ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare rolig - du er ikke gået glip af noget ;o)!!!
      Altså ud over skønne genbrugsfund, men det kan du jo nå endnu :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...